انفعال سازمان ملل، بنزین بر آتش جنگ طلبی رژیم صهیونیستی می ریزد

رئیس مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر حوزه های شمال، جنوب و مرکزی کشور با انتقاد از انفعال اعضای شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، آن را ریختن بنزین بر آتش جنگ طلبی اسرائیل معرفی کرد.

به گزارش تحریریه، پایگاه اطلاع رسانی قاب ایثار به نقل از «حسین آبشاهی» افزود: سازمان ملل متحد برخلاف فلسفه وجودی تاسیس آن پس از جنگ جهانی دوم، نتوانسته نقش موثری در پیشگیری از بروز جنگ و خونریزی ایفا کند.

رئیس مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر حوزه های شمال، جنوب و مرکزی کشور جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس را مصداق بارز تروریسم سازمان یافته و دولتی ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: اگر جامعه بین الملل و بویژه اعضای مجمع عمومی و شورای امنیت سازمان ملل، اعتراض موثری به اقدامات تروریستی اخیر صهیونیست ها علیه شهروندان عادی لبنان بعمل می آوردند، اکنون شاهد حملات هوایی گسترده رژیم غاصب به مناطق مسکونی نبودیم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: دفاع در برابر متجاوزان حق طبیعی همه ملت ها وکشورها بخصوص حزب الله و دولت لبنان، و مورد تایید منشور ملل متحد است.

به گفته وی، اگر اعضای سازمان ملل این بار هم دچار انفعال یا صدور بیانیه های بی خاصیت شوند، بروز فجایعی مانند جنگ ویتنام، دور از ذهن نخواهد بود، و در چنان شرایطی، بود یا نبود این سازمان فرقی به حال جامعه بشری نخواهد داشت.

پایان/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 30694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =